Friday, August 13, 2004

Cepatnya Masa Berlalu

Rasa bagaikan semalam menjejakkan kaki di bumi Malaysia. Kini, tak sampai seminggu lagi aku akan 'berkepak' semula. Perjuangan masih belum selesai. Masih banyak lagi yang perlu aku lakukan, aku mesti majukan diri.

Sedih? Gembira? Bercampur baru... cikgu pun belum sempat aku jumpa, makcik dan sedara pun masih ada yang belum sempat aku jumpa. Masa makin singkat. Masa berlalu tanpa memikirkan kita terkontang-kanting mengejarnya. Masa itu memotong tanpa ada lampu merah, mengalir dan terus mengalir.

Barang kena beli lagi, rumah Abang Man masih belum jejak lagi. Masa bagaikan suntuk, di akhir-akhir hampir waktu pulang ni la banyak perkara yang hendak dibuat....

__________________________________
Masa itu juga makhluk, masa adalah makhluk ciptaan Tuhan... eh betul ke masa itu makhluk? Carila sendiri haha

0 Comments:

Post a Comment

<< Home