Friday, July 30, 2004

Day and Night

Petang tadi aku main skipping, fuh fuh fuh letih tak ingat. Lompat 140 kali je dah mengah, tangan pun lenguh nak mengayun. Ceh, dok mesia kumpul berat badan je. Dulu masa kecik-kecik juara skipping (dgn dak laki je la haha) tapi sekarang dah tak larat nak lompat sampai 200 kali (tali skipping yang aku main petang tadi pendek sangat -buat sebab la kononnya haha). Tapi tu la, sib la dapat lagi buat silang, kata sepupu aku tadi, "Bang Muizz, buat lompat yang X tu," aku pun tak tau nama, aku sebut silang dah sepupu aku bagi nama lompat X la plak. Takpe, asal dapat menten skil pun jadik la :p

Sekarang aku menunggu kawan aku nak datang. Petang tadi jumpa Mustaqeem, sekarang ni nak lepak umah sewa Azharul la plak. Ntah mana member sorang lagi ni, mana la si Shakir nih, nak jgak ajak join sama. Ingatkan boleh la lepak ramai sket tapi takpe la, ada chance boleh jumpa lagi. Masa yang ada begitu cepat berlalu. Kurang dari sebulan aku akan berangkat tolak untuk sambung balik belajar. Enjin dan motor belajar aku sejuk sangat sekarang ni. Otak aku harapnya tak slow sangat la nanti bila start belajar balik... Huuu sedih gila bila fikir kena tinggalkan balik bumi Mesia nih, kalau kata taknak pergi, karang berkecai plak usaha aku selama ni menuntut di tempat orang, nanti tak stabil lambat la plak nak bina hidup yang bahagia, wahahaha tak sabar nak ada life sendiri :D

Oleh yang demikian, aku kena stop kat sini sebab nak sambung life aku tanpa melihat monitor yang menyakitkan mata aku ni. Aku kena carik monitor lain ni, macam kawan aku kata, "komputer punya power tapi monitor old skool gila, baik cari monitor dari cari graphic card....," macam mana pun aku kena dapatkan monitor utk komputer baru ni sebelum aku blah...bagi la adik aku enjoy pakai komputer best sket...

__________________________________
Dah kenapa ayah aku suka tengok iklan Malaysian Idol, kalau bukan twinkile little star yang dia tengok time aku menaip ni, mesti dia layan yang mamak buku 3 lima tu haha best gila iklan dia...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home