Tuesday, April 20, 2004

Kenapa aku lupa nak bising ye, hari ni genap setahun aku blogging. Tak sangka, dah setahun dah umur blog aku yang tah pape nih. Takpe, bukan ada apa sangat dalam blog ni, untuk tatapan aku sendiri pun, saja kekongsi dengan korang... aku tengok blog aku, aku ingat apa yang aku lalui, korang tengok blog aku, korang baca je, bukan leh rasa pun hehe selamba aku cakap camtu... takpe, pengalaman orang lain pun leh jadi guru untuk orang lain bukan untuk orang tu je... Orang bijak (dalam pepatah ongputih) adalah orang yang belajar dari pengalaman orang len... tu terpulang la pada individu, apa pun setiap kita belajar dari masa ke masa sebab hehari kita dapat input. Input memang sepanjang masa selagi mana kita sedar, input mata, input telinga, input minda dan input semua deria ni memang continuous cumanya sedar tak sedar je kita sedang terima input. Okay la, ngarut je aku ni. Study jangan tak study! Jom study!!

__________________________
Selamat blogging buat diri aku.... dah setahun dah umur blog aku nih... nak teruskan tak? Aku cuba!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home