Wednesday, April 14, 2004

Mimpi??

Semalam aku mimpi, aku mimpi gaduh dengan adik laki aku. Aku ketuk kepala dia berkali-kali. Masa aku bangun tido aku rasa bersalah. Walhal, hanya mimpi mainan tido. Terngiang kat dalam kepala nama samaran adik aku masa dia kecik, "Dik Mat kepala besi." Semua orang tau nama tu, aku tak ingat kenapa aku gaduh dengan dia dalam mimpi tu. Tapi memang ada misunderstanding. Tapi, kenapa la kepala yang jadi tempat aku bantai bukan bahagian yang lain? Dulu lagi mak pesan jangan pukul kepala adik, nanti boleh buat dia jadi dungu. Tapi, hari ni adik aku pandai. Dia dah pun tamatkan pelajaran dia kat MRSM. Kiranya, adik aku bukan calang-calang orang.

"Amat, ko buat la baik-baik," tu yang mampu aku cakap untuk ko sebab I wish you can be better off.

It's weird to feel uneasy when talking with you coz most of the time I keep thinking you're big enough and even you're as tall as me, your big bro. But, I hope you can do better than me. Don't say you're not as good as me. You're still my bro. All our family members are good and have talents. You're good in sports too, I know coz you play soccer better than me. You're active in swimming too. You're good student in Add Math. Still, you can do better than me coz you get the guts to beat me, though. Try your best, be the best. Have high spirit, like what 'abah' said. Abah also told me to have contingency plan in whatever we do, if A doesn't work, proceed with B.

Amat, aku minta maaf kalau ada salah silap dengan ko. Aku tau, aku tak bagus mana. Ko boleh buat lagi bagus dari aku. KO BOLEH!!!

___________________________________
Aku sayangkan adik-beradik aku!!! Rindu kat korang 7 orang!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home