Tuesday, April 20, 2004

It's Windy

Couple days ni kuat bebena angin kat sinih. Tensen tul gi kelas pagi tadik, pnya la bergaya sikat rambut, kuar je umah jalan sket je fuh!! kena tiup dek angin, bukannya dok tepi pantai atau kat kaki bukit ke apa, angin kuat... jalan pun rasa laju semacam kena tolak angin. Masa balik kelas dengan Khir dan Atik, tengah sibuk berborak, tetiba fuh!! kena tiup angin plak topi Khir. Sampai seberang jalan belah sana plak tu terbangnya. Haa amik, sib la tak kena lenyek dek kete yang lalu lalang. Patut la derang tak nek beskal, biasa aku tengok derang nek beskal, windy pnye pasal derang tak nek beskal, katanya topi terbang nanti susah, dahnya jalan kaki pun topi leh terbang, jangankan nek beskal.

Aku tengah buat Calculus 2 nih, awat la slope field nih buat aku bengap plak topik differential equation. Takleh jadik nih, kena pulun lagik ni pasal Juma'at ni ada Exam 4, walaupun optional, aku nak amik gak. Nak test takat mana aku leh bawak 2 topik nih, Taylor Series and Differential Equation. Ikutkan, it's not that hard, but I still don't get the whole picture quite well. Mostly, depending on my previous course, math for econs, which I'd taken last sem. Err blur la plak. takpe la, sambung kerja dulu...

Jumaat ni abis la aku, 2 exams and 1 quiz. Exam dah la Calculus and Environmental Science, banyak lak tu. Takpe2, pulun selagi boleh!!

_________________________
Minggu ni paling berat, ala-ala periksa hujung sem plak tu...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home