Thursday, May 27, 2004

baru je subscribe streamyx siang tadi. looking forward to get online in mesia macam kat US. nak kongsi pun jadi tak terkongsi sebabkan beberapa perkara yang perlu diuruskan terlebih dahulu. tapi sebenarnya ada SATU je sebab yang buatkan tertangguh untuk berkongsi 'kaca mata' persepsi. kupohon ampun dan maaf atas kekurangan diri ini.

inshaALLAH jika tiada sebarang masalah, akan diupdate. untuk masa ini, menjauhkan diri buat seketika dari dunia maya.

kekata yang ingin dikongsi buat kali ni, tajamkanlah deria anda semua. menjadi lebih baik dari orang lain dengan mempunyai deria yang peka dan tajam, pemerhatian yang tajam membuatkan kita lebih cepat pick-up. ditampung dengan daya ingatan yang kuat, insha-ALLAH segala nikmat anggota dan kemampuan diri kita jika digunakan dengan baik akan meletakkan kita mulia di sisi manusia. yang penting, jangan dilupa siapa diri kita, hanya makhluk yang hina. tiada ada kita tanpa izin dariNYA. tiada bergerak kita tanpa kuasa dan 'inayah (bantuan) dariNYA. hanya kerna ALLAH kita ada di sini.

akhir kata, suka kuungkap: "TIADA RESAH ATAU GELISAH MEMIKIR HARI ESOK KERNA KITA ADA ALLAH YANG MENETAPKAN APA YANG SELAYAKNYA UNTUK KITA -ITULAH TAWAKKAL, MEREDHAI SEGALA KETENTUAN-NYA YANG PASTINYA SESUAI UNTUK KITA SI HAMBA."

_________________________
Tenanglah hai sang hati

0 Comments:

Post a Comment

<< Home