Saturday, May 08, 2004

Shopping sat tadi

Baru balik, kuar sat tadik. Tengok member beli barang Estee Lauder, ceh, satu pe pun tak tau, oooo dan ooo je la aku tadi, dok nunggu dia beli untuk akak dia yang nak kawin bulan depan. Tu sebab dia pun nak balik, dia la yang pack barang semalam. Pastu, baru la aku tau apa itu blush, mascara dan pebenda lagi ntah. Siap ada men's colon, sedap bau tapi sape ntah mau beli, bau je udah. Berbeza sungguh, life orang macam kawan aku sorang ni dengan aku. Aku folo je, kurang lebih dapat gak tau. Pastu dapat bau No. #1 fragrance in US for women, kata Abang Man saje nak cuba kekonon nak beli untuk mak dia, almaklum esokkan Mom's Day, aku pun folo je dapat la bau. Aku punya la hidu sedalam yang mungkin, huiii sakit idung tapi bau memang sedap lah. Ceh, aku tak tau semua ni pun sebelum ni, ikut je orang len... Okay la, pasni nak gi shopping lagi... kuat shopping gak rupanya kitorang dak Milwaukee huhu (aku je yang malas sket nak gi beli itu ini, kawan aku yang lain semua dah angkat pinggan mangkuk la -stok kawin la tu- mainan untuk anak buah la, dll.) Okay, selamat bershopping haha... adios!! jyaa...

p/s: Aku ingat lagi ayat orang kedai tu kat member aku: "The hardest is the foundation." -make-up pun akui foundation tu penting. Itu la dia, asas kena kuat!
p/s2: Aku ingat lagi tadi lalu kat kedai apa ntah nama dia aku lupa, tertulis kat model lelaki "Shirt in the air." Pastu kat model pempuan tulis plak, "Skirt in the air." Warghh!! Aku setuju kata kawan aku, tengok orang kat sini semua suka memperbodohkan diri, especially dalam iklan, banyak yang bodoh-bodoh... artis femes pun masuk iklan macam cikai gila...
________________________________
Hidup dengan gang kat sini mengajar aku mengenal ragam orang Malaysia kita... ada yang taraf hidup tinggi dan juga taraf hidup biasa macam aku... tapi aku ni apa pun tatau.... aku budak baru belajar ;p

0 Comments:

Post a Comment

<< Home