Friday, April 23, 2004

Jau



Gambar ni aku suka tengok, thanks to photographer yang merakam suasana ni. Tetiba je rasa nak belek gambar ni pasal teringat kat adik bongsu aku Jau @ Ayie. Moeh, mata berair tu kenapa? Eh mana ada. Haa, jangan la nak tipu huhu... aiseh, rindu la plak kat adik aku yang sorang nih. Tetiba flashback macam mana aku marah dia masa dia beli chewing gum sepeket besar. Insaf gak aku masa tu pasal tak pernah aku buat camtu kat adik-adik yang lain, ntah mana silap aku masa tu sampai takleh nak kawal rasa marah aku. Aku jeles? Tak tau la, mungkin aku tak suka dia buat macam tu sebab dulu aku pun tak fikir pun nak guna duit macam tu. Tapi, pandang balik aku takde beza sangat cuma masa dulu aku takde peluang atau kemampuan macam dia, ye kot aku jeles. Jau, sori tak maksud nak lepas jeles kat ko.

Ingat lagi dulu, lepas sikat rambut dia datang kat aku berlagak hensem. Kenapa? Sebab dia kata dia pun boleh hensem macam aku. Hensem ke aku? Habis jumpa aku dia nangis dan merungut bising. Kenapa? Abang dia yang sorang ni saje sakat, saja aku gi kacau rambut dia. Memang ramos dia lagi ganas dari aku, tapi suka gak sakat dia. Melenting dia time tu jgak pastu terus dia gi ngadam sekali lagi depan cermin. Alahai, tak sangka adik aku yang sorang ni nak cabar aku. Memang dia hensem pun... siapa sangka, pandai pulak dia nak bergaya tatkala tu... Ko jeles lagi ke Moeh? Eheh, mana ada... aku bangga la :p

"Moeh, ko balik la..." Tak lupa kekata yang berkali dilempar kat aku sejak belakangan ni bila call umah. Rupanya Mak kata adik-adik semua tanya bila la 'kapten' dia nak balik nih. Termasukla adik bongsu aku si Jauhari ni.... Jauhari mana tak mengenal manikam... Kenapa derang nak aku balik? Kata Mak, tak habis sebut pasal Playstation... tu la ko Moeh, yang pi citer pasai PS2 tu buat mende, kan derang dah mintak, aiseh... Niat di hati macam nak je bawak balik PS2 ni, beli murah, nak je kasik kat adik aku pasal aku pun bukan sentuh sangat... Ko jeles lagi ke Moeh? Eh memang la dulu aku tak kesempatan, tapi aku tak rasa aku nak kasik adik aku enjoy lelebih... Tapi, derang skor gak Moeh... err takde tapi-tapi... PS2 ni biar la dulu kat sini... nanti kalau aku balik for good nanti aku bawak la balik sekali, boleh aku mintak Pidot adapter yang dia kata nak bagi kat aku, katanya leh meletup kalau tak pakai adapter kalau men kat Mesia... tengok la camne...

Errr dah Moeh dah... gi stadi, kan ada 2 exams hari ni... dah-dah... OK OK... jyaa ne!!

___________________________________
Jau... ko dah tinggi mana ye? Rindu la kat ko dan yang len... belajar rerajin OK?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home