Wednesday, September 01, 2004

Cuak ke Hepi?

Erk... tatau nak cite apa lepas baca blog2 senior Hira'.. rata-rata baya kaklong je... beza umur dgn aku mau dalam 3-5 tahun je, tapi ceritanya macam jauh terkedepan...

Cuak ke hepi? Tu yang bermain dalam fikiran aku... aiseh, dah kenapa gang kaklong ni citer pasal kawin dan pasal ngandung... aiseh, macam dah plan sama plak derang ni, tapi mungkin dah musimnya untuk senior Hira' ni hidup berteman dan meramaikan lagi umat Muhammad...

Ah... aku plak yang cuak, nape? Kaklong dah kawin, tandanya nanti aku akan jadi pakcik... erk, tak matang langsung aku nih bandingkan dengan derang ;p

Ops, baik fikir study dari fikir menda lain... yang penting, harap derang semua hepi dengan kehidupan baru mereka :) Masa aku akan sampai juga nanti, chewah! hehe...

_________________________
Hui... orang lain muda-muda dah nak jadi mak ayah, kita ni diri seniri pun terkial-kial lagi... leh jadi motivasi nih hehe... menariknya berkongsi pengalaman hidup :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home