Sunday, June 20, 2004

Dodol Sultan Sulaiman

Tengok menda nih sentiasa buat aku teringat pada nama samarannya tak lain tak bukan 'Dodol Sultan Sulaiman'... kononnya ada satu cerita sang kancil dan harimau tapi aku tak berapa ingat ceritanya, yang aku tak lupa sang kancil pi tipu dek ghimau yang menda tu adalah dodol... tapi kalau korang pun sangka ianya dodol, sahla korang pun ghimau... orang kata apa? orang kata, "Ghimau betul la deme nih."



Satu menda lagi, baru ni bila balik mau 2-3 kali aku dengar pasal Dung Beetle... Ntah nape aku tgk menda tu, memang buatkan aku teringat pasal Dung Beetle tambah2 pagi sebelum keluar amik gambar tu pun dengar lagi pasal Dung Beetle... nak gak aku tengok betul2 pada dodol tu kerja2 Dung Beetle tapi apa pun tak nampak, yang ada hanyalah batalion flies dan kuncu-kuncunya... tengok takpe, jangan dipegang udah la ye haha...


______________________________
Bijaknya sang kancil suka menipu, bijaknya manusia tak perasan ditipu, aiseh... camne tu?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home