Friday, August 26, 2005

Panasnya... kepala pun dah naik pusing... tinggal sorang2 ni bagus ke idak? hmmmm... tadi siang tunggu2 la dak freshmen ni call, tapi takdak pun.... dah tertido baru la derang call... kata tak jadik, hmmm bior le.... derang mesti tengah sakan suka-suki datang sini.... pastu tengok luar, kereta dak2 ni pun takde.... ingatkan keta umah aku je takde...

Pusing-pusing membelek files laptop yang berterabur naik pening kapla. Ada orang tu tengah enjoy kat Genting, huuu tak aci betul... padahal aku sendiri baru je balik jenjalan.... gegambar pun tak update lagi... sat la dulu, nak cuba settle down dulu pasal lepas2 ni kelas dah nak mula balik... that means masa tinggal di sini dah makin singkat....

Antara English Literature dan International Currency Market, mana satu yang lagi relaks? Sem yang nak bukak ni macam risau gak pasal amik Econometrics, subjek untuk grad studies tu... mau terkontang-kanting... tapi takpe la, Scott pun ada, at least ada gang... tadok la risau sangat.... Aritu masa kelas intro je pun aku leh dapat B je, Scott sah-sah dapat A.... hai aku standard B je... tapi this time bukan intro dah, buat yang betul pnye... agak-agak apa kerja yang kena buat nanti? Harapnya tak susah la... yang malas tu nak baca dan belek buku pasal aku ni pnye la malas nak baca sebijik-sebijik... tu yang aku standard B je... dah la skang ni aku rasa aku dah jadi macam dulu, lembab bila buat kerja membaca ni... tu sebab kawan aku yang amik engine pun leh dapat A dalam Econ, aku plak yang dapat B... ni yang buat aku nak amik subjek engine ni (haha)...

Ah, pusing dah kepala aku ni... baik gi dapur masak dinner... biar la apa jadi kat orang lain... kang dok fikir orang lain je diri sendiri plak yang dilupakan.... bukan ada orang lain nak fikir pasal kita pun, memang tak mintak pun... jadi le kamu orang yang independent, toksah menyusahkan orang lain... kalau ko tak usaha sendiri, jangan dok sibuk menyusahkan orang.... ayuh diriku, jom kita usaha! masak sendiri, kang takde orang nak masak untuk kamu.... sembahyang sendiri, takut nanti takde orang nak sembahyangkan kamu...

_____________________________
Lazy asses are equal to lambs, being herded by man who wishes to kick their butts everyday! Shuuh you lazy asses!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home