Sunday, August 31, 2003

MERDEKA!!! 46th Indepence Day for Malaysia and 100th years for Harley Davidson... dan Majlis Walimah

yesterday, i woke up late, imagine i only sleep about 15 minutes before subuh then Radio 1 Malaysia woke me up to have confirmation wif me that they wanna contact me during midnight for 31 August Independence Daycelebration... after watching Harley Davidson Parade, i went back home just by walking (memang pegi jalan kaki pun sebab jalan utama kat umah je hehe)... then about 12 o'clock at noon, got a call from radio 1, frust abis sebab tak dapat wish :(

then after zuhur prayer, we had a picnic at jackson park... very nice place with a man-made lake... so many geese hang around there and fly above the sky hehe tak pandai aku nak cerita pasal angsa dan itik nih... tgk je la gambar kat bawah ni ek :)

lastly aku nak wish kat kawan aku yang dua2 satu bec tapi diijabkabulkan bersama pada 31 August waktu malaysia... tak sangka hang pa berdua bercinta sejak dari sekolah ye? akhirnya kantoi juga, tapi untung hang najib oooi pasai dapat kawin dgn si kamilah tu, elok pun kawin cepat boleh dapat anak cepat boleh la rehat cepat eheheh silap point sebab boleh la elakkan maksiat... yela, kita orang muda zaman sekarang ni bukan leh caya sangat hehe.... tapi betul pun ada hadith, kalau dah berkemampuan, kahwin terus... kawin muda boleh dapat anak masa muda lagi, pastu belum lanjut usia lagi anak dah besar panjang so hidup pun dah jadi ringan sebab anak2 dah besar dah pandai jaga diri sendiri... tu yg hikmahnye kahwin cepat nih, kan2?? hehe, bila gaknye aku pnye turn plak nih, dah tak sabar dah ni, calon dah ada hehe.... isy2, sebut pasal kahwin je mula la tu berangan-angan, tak baik berangan-angan nih sebab kita lebih baik berpijak di atas bumi nyata :)

anyway, lihatlah betapa cantik dan indah ciptaan Tuhan di musim Summer di Milwaukee nih....



Binatang ni datang sebab dia ingat kita nak bagi makan, padahal apa pun takde







Anak buah aku, Danny... kecik2 lagi dah pandai berpacaran ye? aku yang dah besar ni baru je nak belajar, dia dah sama pandai macam aku dah.. ni yang tak best nih hehe


0 Comments:

Post a Comment

<< Home