Thursday, August 14, 2003

Best, akhirnya berjaya juga aku memiliki Lexmark. aku tak tau kenapa rasa macam suka sangat kat Lexmark, padahal aku dah nak angkat HP dah, tapi aku berubah hati gak pada Lexmark yang aku memang dari dulu idam-idam nak pakai Lexmark. Lepas ni banyak la gambar lagi boleh dikongsi sama pasal siap ada scanner sekali, ape lagi, lepas ni buat projek lain la plak. selain projek memasak yang tak berapa jalan, leh la buat and cuba-cuba projek artworks, tunggu la bila dah dapat Graphire 2 nanti, boleh la aku lukis direct masuk ke komputer. Banyaknya benda-benda yang aku nak buat, padahal tak terbuat pun hehe. takpe, ada masa boleh cuba dan buat semuanya.

aku dah tak tahu nak kongsi ape, so aku share gambar masa aku muda-muda dulu je la. cuba teka, gambar nih diambil pada tahun bila? masa ni zaman kamera takde kaler lagi, almaklum la zaman masa kawe memuda dedulu...


Kelas Sepuluh '99-'00

0 Comments:

Post a Comment

<< Home