Tuesday, August 12, 2003

i'm still dizzy. mana taknya, yesterday, we went to Six Flags, tapi sure korang tak caya, i was damn lucky dapat ticket general admission secara percuma.

"Hi, merry christmas!!"
"Uiks, bila masa la plak dah christmas nih, kalau bagi tiket pegi christian preaching aku tanak" pelik betul
"You got free ticket, we have one ticket free, u can take it" ntah, girlfriend mamat tak soleh tu kot, dia yang explain bila tengok muka aku yang tercengang.

aku yang terkejut badak pun, jadi tak pelik dah. tin coke yang aku memang benci gila aku bawak je masuk dalam, aku tak nak minum coke, aku tanak mandul hehe. ntah member aku kasik email kata israel tak jual coke dan pepsi. sebab dia? pasal derang yang buat benda tu dan matlamat derang adalah untuk memandulkan bangsa lain, derang sendiri tau yang minuman tu memandulkan, sebab tu derang tak minum. perempuan mengandung minum coke boleh gugur sebab ianya bersifat pengakis. aku minum sket je coke dah tak tahan, rasa kena hakis mulut. aku rasa sensitif la plak dengan air coke pasal aku dah lama gila quit coke. semata nak dapat discount Six Flags kena minum coke? aku prefer tak minum pun, tapi haus pnya pasal aku rasa sket, dah tak leh masuk dah.

masa kat dalam Six Flags theme park, naik la Vertical Velocity, Batman pnye Roller Coaster, lepas 2 tu je aku dah pening. lapar plak tu, tapi yang paling best, I got a big yellow smiley pillow haha, macam budak2 plak, tapi comel sangat nak buat camne, tu yang buat tak puas peluk tuh... then balik dari chicago, i was asked to drive back to milwaukee, nak tanak drive jgak walaupun letih. balik je sampai umah ya Allah, masih terasa macam naik roller coaster lagi, Batman pnye la asik pusing2 bukan depan belakang je tapi siap circular kanan kiri pnye ride, tapi best... tapi tak best sebab tak naik yang lagi thrill sebab tak naik yang tinggi2... aku tak rasa sangat la rugi sebab dapat free admission, member2 lain la terasa...

wah, a bit dizzy lagi la hari ni. nak rest... summer dah nak abis dah, after this fall will come, oleh sebab summer yang dah nak abis, kena la share sikit sebanyak keindahan ciptaan Allah di musim summer... enjoy gambar burung yang tak seberapa, live aku capture dari luar rumah member aku masa awal we all moved out to live off-campus... masa tu aku amik gambar sebab jeles melihat kemesraan sekeluarga burung yang begitu mesra bertenggek di balkoni... setakjub aku, semuanya adalah kekuasaan Allah yang menciptakan segala sesuatu sebagai ayaat (bukti) kekuasaan dan kewujudanNYA... "....afalaa tubsiruun"

--SubhanALLAH---

0 Comments:

Post a Comment

<< Home