Wednesday, July 02, 2003

bismillah

arini aku jumpa lecturer ECON044 aku yang aku ingat yahudi tuh (isy tak patut betul aku sangka buruk kat die :( insaf2)... alih2 aku siasat gak, yes die bukan yahudi ehehehe die orang parsi eh silap orang Iran rupanya. patut la aku tgk kat websait stating his education background die dapat bach. of econs kat University of Iran, pastu baru die further study kat Kansas sampai jadik doktor philo... cenggitu rupanya... ntah die agama apa aku tak tanya plak... tapi yang aku tau, aku kena bodek die hehehe, aku kena gang dengan die dulu.. that's the key la kalau u all nak excel nih... bukan ape, dalam agama pun kata, elok berkawan dengan orang2 alim (berilmu) nih... dapat la bau mangi die kurang2 dari dok kawan dgn orang yang tah pape asik dapek bahang je buat mende.. dok gitu?? lagi plak die head of Master Program in Applied Economics... penah menang teaching award and penah jadik derektor Econs Department of MU... kalau kamcing leh buat Master nih :D

pastuh, kelaih math, kawe ngantuk le plak... tapi arini la rasa paling masuk dalam kepala... dok nongkat mate ni sampai tangan ni asik melukis je... tu pun sampai classmate dah kata (*)!@()!(*?>!@!)( kat lecturer... tah pape aaa ada patut die cakap camtu kat lecturer belakang2... sabor le cket, sat laie abih le kelas... ermm tu la die, orang muda zaman sekarang... alhamdulillah, at last aku still dapat mengekang mata sampai ke penghujung... esok ada kuiz econs plak... adei, jom study.. jom2..

...wassalam...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home